فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


دانلود کلیپ ارورا و لورنزو (سری پنجم)

 

 

 

DOWNLOAD


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت14:59---14 تير 1391
راستی میشه سکانس سزار و بلانکا رو هم بزاری
پاسخ:اره عزیزم


مهسا
ساعت14:57---14 تير 1391
خیلی عالی بود مرسی عزیزم
پاسخ:خواهش میکنم عزیزممممم


dorsa
ساعت17:32---16 دی 1390
دستت درد نکنه راستی میشه آهنگ عشقی بین لورنزو و آنجلارو بذاری
پاسخ:آره حتما 2 پست بعد میزارم!:*:*


رومینا
ساعت19:21---1 آذر 1390
شایدم عمل نکرده باشه ولی من کلا اینجوریم که از هر کی که فقط خوشگله خوشم نمیاد جرب قیافه نمیشم چهره ی زیبا رو خدا به ادم میده راستی تحمل ندارم کلیپو گذاشتم رو دانلود به جهنم بذار اینترنتم تموم بشه
پاسخ:آره گلم!دانلود کن که محشره!


رومینا
ساعت15:24---30 آبان 1390
نمیدونم اگه عمل کرده و تونسته مخفیش کنه خیلی خوش شانسه حالا نمیدونم ولی بهر حال من حالم از سوراخ دماغا بد میشه خیلی فجیهن!!!پاسخ:ازش خوشم نمیاد!!من از قیافه های مصنوعی خوشم نمیاد!!

رومینا
ساعت13:41---30 آبان 1390
حق با توئه اون دختر هم محاله عمل کرده باشه کدوم ادمیه که بعد از عمل خوشگل بشه؟؟تو دبیرستان کناری ما چسب رو دماع نصف این دبیرستانی هاست و اکثرا از راه دهن تنفس میکننپاسخ:واقعا!!!:-)):-)):-))ولی من میگم اون دختره که مدل روسیه عمل کرده!

یسنا
ساعت17:04---27 آبان 1390
عزیزم فکر کنم باید آدرس وبمو عوض کنم تو بلاگفا بعضی از چیزایی که میخوام بزارم ثبت نمیشه تازه یه هفته است وبمو زدم هیچکس نیومده فکر کنم بیام لوکس بلاگ یه وبلاگ دیگه بزنم با همون چیزا حالا ببینم چی میشه اگه عوض شد خبرت میکنم
پاسخ:اره عزیزم بری لوکس بلاگ یا پرشین بلاگ بهتره چون بلاگفا یک دفعه ای وبلاگا رو حذف میکنه!


یسنا
ساعت16:22---27 آبان 1390
واقعاااااااااااااا تو محشری اینو از چه سایتی اوردیش خیلییییی خیلییییی قشنگهپاسخ:مرسییییییییی عجقم!تو هم خیییلییییی گلی!اینو از یوتوب اوردم!

مهسا
ساعت10:10---26 آبان 1390
سلام گل خوشکلم چند وقت بود بهت سر نزده بودم!!

امیدوارم خوب باشی!!

راستی در مورد اون پیشنهادی که بهت دادم اگه فکراتو کردی بهم بگو!!

مرسی گلم بای
پاسخ:سلامممممم عزیز نازم!:X:X:X:Xباشه عزیزم میگم بهت!


پریسا
ساعت15:59---24 آبان 1390
سلام عزیزان من پریسا همون سایت در آرزوی... هستم[قلب]
خیلی دوست داشتم منو با سایت های جدیدم بلینکید قربونتون بشم.
این آدرس سایتامه:
عشق ممنوع www.askimemnuتوی لوکس بلاگ
www.eselتوی لوکس بلاگ
راستی اگه نتونستین بلینکید خودتون و دوستاتون حتما بیاین [قلب]
قربونتون خدافظ


رومینا
ساعت20:36---23 آبان 1390
درباره ی اون دختره محلقا راستش نمیدونم الگه عمل کرده باشه منم چند سال دیگه میرم پیش دکترش اینجوری بشم
پاسخ:نه من اصلا از قیافه های مصنوعی خوشم نمیاد!به نظر من تو همین جوری خودت هر جوری باشی عزیزم از این که عمل کنی خیلی بهتری!!


رومینا
ساعت20:31---23 آبان 1390
اه متاسفانه ترافیکم داره تموم میشه
پاسخ:باشه عزیزم!


رومینا
ساعت20:05---23 آبان 1390
مرسی سارا جون ولی جا ندارم دانلود کنممممممممممممپاسخ:آخی؟؟چرا جا نداری عزیزم؟

ژاله
ساعت20:00---23 آبان 1390
سلام خواهر جونم خیلی عالی بود گلم

حرف نداشت
پاسخ:مرسیییییی خواهر جووووونمممممم!!


mohammad
ساعت18:50---23 آبان 1390
آهنگش هم مثل خودش

فووووووووووووووووووووووووووو قولعاده ست

مممممممممممممممممممممممنونپاسخ:خواهش میکنم گلمممم!ولی فک نکن که تو باید 15 تا بدی تا من بزارم من دوست دارم بقییم بزارن!پس فعلا 15 تا رو تو نده!


mohammad
ساعت18:48---23 آبان 1390
سلام سارا

این بییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییینظیره عزیزم

عالیه عالیه عالیه عالیه عالیه عالیه عالیه

اگه شده پونزده تاشو خودم نظر میدمپاسخ:مرسی عزیزم!!ولی فک نکن که تو باید 15 تا بدی تا من بزارم من دوست دارم بقییم بزارن!پس فعلا 15 تا رو تو نده!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: چهار شنبه 23 / 8برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |